VNITŘNÍ ŘÁD

Porušení vnitřního řádu má důsledky. V případě opakovaného anebo závažného porušení tohoto vnitřního řádu může lékař Vaši péči oprávněně ukončit na základě ustanovení § 48 odst. 2 (d) zákona č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů.

  1. Pořadí pacientů určuje lékař.

  2. Objednací časy jsou pouze orientační. Lékař nedokáže přesně odhadnout dobu jednotlivých výkonů.

  3. Pacient je povinen dodržovat datum a čas objednání. V případě, že pacient zjistí, že se nebude moci dostavit včas na objednaný termín, je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat lékaře. V případě, že se pacient bez omluvy nedostaví na objednaný termín nebo nezruší termín nejméně 24 hodin předem bez závažného důvodu a bude se chtít objednat na termín nový, musí se dostavit osobně do ordinace a uhradit zálohu na nový termín ve výši dle aktuálního ceníku.

  4. V případě, že pacient nedorazí na 2 objednané termíny dle bodu 3), lékař má právo pacienta vyřadit ze své kartotéky. V takovémto případě si pacient může u lékaře zažádat o poslání své lékařské dokumentace k novému lékaři.

  5. V případě, že pacient dorazí na objednaný termín pozdě, může být jeho návštěva u lékaře přeložena nebo odmítnuta, aby nedošlo k narušení časů objednání ostatních pacientů.

  6. Na veškeré prohlídky, potvrzení či jinou administrativu je nutné se předem objednat

  7. Při akutních tzn. neodkladných zdravotních potíží, kontaktuje pacient lékaře telefonicky. Lékař může pacienta dle vážnosti objednat na ranní "akutní půlhodinu" (doba mezi 7 a 7:30 v pracovních dnech). V takovémto případě musí pacient počítat s delší čekací dobou v rámci několika hodin.

  8. Časové možnosti pro jednotlivá ošetření a prohlídky jsou omezené. Lékař provádí pouze výkony, na které je pacient objednán. V případě, že pacient vyžaduje i jiné ošetření, má lékař právo toto odmítnout a nabídnout pacientovi nový termín.

  9. Zdravotnický personál nepožaduje písemný souhlas se žádným výkonem prováděným v ordinaci, s výjimkou případů, které stanoví zákon. Z tohoto důvodu je důležité, aby pacient vyjádřil svůj nesouhlas ústně, pokud s výkonem nesouhlasí.

  10. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout ošetřit pacienty, kteří:

  • se projevují agresivně (fyzické či verbální napadání, zvedání hlasu,...) vůči zaměstnancům ČSZ s.r.o., ostatním pacientům či jiným osobám pohybujících se v prostorách ordinace a čekárny či ostatních prostor v místě ošetření,
  • úmyslně poničili zařízení ordinace, čekárny či ostatních prostor v místě ošetření,
  • závažným způsobem omezují práva ostatních pacientů,
  • úmyslně a soustavně nedodržují navržený individuální léčebný postup,
  • přestali poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb,
  • váží více než 100 kg kvůli omezené nosnosti stomatologického křesla,
  • neobjednal se na 6 preventivních prohlídek za sebou (tzn. 3 roky se nedostavil do ordinace na ošetření či preventivní prohlídku).
  1. Ceník je závazný. V případě výkonů, které jsou částečně hrazené či nehrazené pojišťovnou je pacient povinen uhradit částku dle aktuálního ceníku.

  2. Při vstupu do ordinace pacient automaticky předkládá zdravotní průkaz pojištěnce. Zdravotní personál může požadovat, aby pacient prokázal svou totožnost platným dokladem s jeho fotografií (občanský průkaz, pas, povolení k pobytu). Pokud takto pacient odmítne učinit, lékař má právo odmítnout pacienta ošetřit.

  3. Pacient nahlásí lékaři bezodkladně změnu osobních údajů (bydliště, příjmení apod. ) a změnu zdravotní pojišťovny.

  4. Je zakázáno kouřit a požívat alkohol a jiné návykové látky v prostorách ordinace či ostatních prostor v místě ošetření.

  5. Zvířata nemají přístup do ordinace ani do čekárny. Výjimku tvoří asistenční zvíře jako doprovod nevidomého.

  6. Je zakázáno pořizovat fotografie, video či audio záznamy v ordinaci bez předchozího písemného souhlasu.

  7. Pacienti jsou povinni po sobě v čekárně uklízet.

  8. Pacient je povinen si v čekárně nasadit ústenku v případě, že mu ji dá zdravotnický personál. Zdravotnický personál ji pacientovi dá v případě, že vyhodnotí zdravotní stav pacienta z hlediska přenosu infekce rizikový pro ostatní pacienty.

  9. Ordinace, čekárna a přilehlé prostory jsou monitorovány kamerovým systémem z bezpečnost-ních důvodů.

  10. Pokud má pacient nějaký námět, stížnost či problém, může se písemně obrátit na emailovou adresu ordinace-csz@seznam.cz.

  11. Pokud pacient nesouhlasí s vnitřním řádem ordinace, může si svobodně zvolit jiného registrujícího lékaře.

ČSZ s.r.o., IČ: 067 10 379 
Praxe: Senovážné nám. 2, 370 05 Č. Budějovice
Sídlo: Sokolská 63, 370 05 Č. Budějovice  
 +420 731 497 935, ordinace-csz@seznam.cz              
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky